1ste zeescouts Georges de Hasque

Thonetlaan 165
2050 Antwerpen

+32.494584927

Groepsleiding: Kevin Claes, Willem Janssens, Simon Helssen, Jiri Callens, Twan Nachtergaele, Dao Callens

zeescouts

groepsdas

Klik om de google map te activeren

Wat ?

Zeescouting, dat is scouting op het water. Buiten de traditionele scoutingactiviteiten zoals sjorren, een trektocht of een kamp bouwen houden wij ons vooral bezig met activiteiten op, rond en in het water. Zo leren we zeilen vanaf 8 jaar, gaan we op trekkamp met een vloot zeilboten in Friesland vanaf 11jaar en vanaf 14 jaar roeien we drie weken doorheen het prachtige Zeeland. Als afsluiter van een nu al prachtige scouts carrière gaan onze oudste leden een hele tijd op kamp met onze grootste platbodem, dat is een traditioneel zeilschip met een rijke traditie waarover we u graag meer vertellen rond een gezellig kampvuur.

Waar ?

Samen met 3 andere Zeescoutsgroepen in Antwerpen delen wij een prachtig terrein vlakbij de Schelde. Als u graag eens een kijkje komt nemen neem dan even contact op met ons en wij zorgen voor een rondleiding.

Wanneer ?

Je vindt ons elke zondag op de Antwerpse Zeescoutsbasis (Thonetlaan 165, 2050 Antwerpen Linkeroever)

Lidgeld ?

een overzicht kan je vinden op deze pagina