www.susantigoon.be of www.zeescouts9.com

Aangezien wij geen gemengde groep zijn kan u voor uw dochters terecht bij den 9, een bevriende zeescoutsgroep op onze gedeelde basis.

www.zasantwerpen.be

Voor alle informatie over het ZAS , de nieuwe lokalen en onze basis verwijzen we u graag naar de website van de Vereniging

www.sinterklaasactie.eu

De Sinterklaasactie werd 70 jaar geleden opgericht door enkele oud scouts met de bedoeling om speelgoed te schenken aan instellingen voor mindervaliden.
Al gauw werden er ook huisbezoeken aangevraagd die dan tegen een vergoeding werden gedaan. De opbrengst van deze bezoeken werden vervolgens eveneens ter beschikking gesteld aan groeperingen voor mindervaliden.
Inmiddels is de organisatie uitgegroeid tot een organisatie met een honderdtal vrijwilligers die gedurende twee weekends menig kinderhart blij maakt met een bezoek van Sinterklaas en Zwarte Piet. De Vereniging stelt de basis hiervoor ter beschikking.
Zoals in het verleden gaat de opbrengst nog steeds naar mindervalide werking.

Hieronder een sfeerbeeld van de nieuwe Nordisk Asgard tent.

Hoe een Nordisk Asgard opzetten?

Sluiten