KAN JIJ TEGEN EEN SPATJE WATER?
DAN KWAM JE ZEKER OP 17 SEPTEMBER 2017 NAAR HET GALGENWEEL!

Op 17 september 2017 sloegen de Zeescouts en de KLYC zeilschool de handen in elkaar voor een dag vol watersport en plezier!
De zeescouts zorgden voor een dag vol activiteiten voor zowel jong als oud. Voor nieuwe leden en hun ouders was dit een uistekende kans om kennis te maken met de Zeescouts, het zeilen en andere ouders. Iedereen was doorlopend welkom van 10-17h.

Voor vragen kan u altijd terecht bij de groepsleiding via groepsleiding@zeescouts.be.

Wat mocht je allemaal verwachten?
– (Over)enthousiaste leden en leiding
– Veel nieuwe vriendjes en leden
– Dag vol activiteiten
– Infostand over Zeescouting
– Mogelijkheid tot inschrijving van nieuwe leden
– Gigantisch springkasteel
– Speleobox
– Zeilinitiaties
– Meezeilen op een caravel
– Mee roeien op een roeigiek
– Volksspelen
– Waterspelen
– Hamburgers als middageten
– Gezellige bar
– Sportactiviteiten
– ….
EN NOG ZOVEEL MEER!

Let op deze webpaging, en kom volgend jaar, ronde dezelfde periode, zeker langs!

Bekijk dit evenement op Facebook