Bij de scheepsjongens wordt jullie zeilkennis, die je al bij de welpen hebt opgedaan, bijgewerkt zodat jullie jezelf ervaren zeilers mogen noemen.

Spelen in het bos, een stadspel, zeilen op het galgenweel voetballen op ons voetbalveld, jullie stoere leiding heeft elke zondag wel iets bijzonders in petto.
Gsm en alle andere elektronica laten we met plezier een dagje thuis want hier ben je onder echte vrienden!
We leren jullie sjorren zodat jullie op het zomerkamp een eigen tafel kunnen maken en een vlaggenmast om U tegen te zeggen. Dingen zoals "paalsteek”, “platte knoop”, “mastworp” en “sjorren” zullen in jouw woordenboek geen geheim meer zijn!

Kom eens langs en we maken er samen als vrienden een leuke en sportieve dag van!

Activiteiten:

geen activiteiten om weer te geven, misschien staat er wel iets leuk in de schikkingen

De leiding van de scheepsmakkers:

Matthias van Boven

totem: Dromerige Dolfijn

Matthias is jarig op 31 May 2024.

Stijn Asaert

totem: Joviale Stekelstaarteend

Stijn is jarig op 6 October 2024.

Staf Janssens

totem: Bedachtzame gaviaal

Staf is jarig op 4 May 2024.

Justin Withaegels

totem: Vastberaden zeehond

Justin is jarig op 23 July 2024.

Tomas Pauwels

totem: Scherpzinnige ibis

Tomas is jarig op 7 October 2024.