Ben je al 8 jaar? Dan kom je bij de welpentak terecht. Als welp mag je al eens iets meer dan de kleine zeehondjes, waar je nu toch echt wel te oud voor bent geworden. Beetje bij beetje krijg je onder begeleiding meer verantwoordelijkheden en vaardigheden aangeleerd. Welpen zijn bovendien echte speelvogels! Ze maken zich al eens graag vuil en bang zijn, dat kennen ze niet. Want laat ons eerlijk zijn, daar dient de scouts toch voor? Jezelf zoals nergens anders actief uitleven is bij ons dan ook het sleutelwoord tot een geslaagde dag. Zondag = speeldag!

Kom deze zondag nog mee met ons spelen!

Activiteiten:

geen activiteiten om weer te geven, misschien staat er wel iets leuk in de schikkingen

De leiding van de zeewelpen:

Arno Muys

totem: Zelfbewuste Kaaiman

Arno is jarig op 26 January 2024.

Mateo Duren

totem: Eigenzinnige rob

Mateo is jarig op 2 May 2024.

Cesar Boxus

totem: Speelse bever

Cesar is jarig op 31 December 2024.