Fête du Rosé

De vriendenkringen van de 1ste en de 2de groep nodigen hun leden en sympathisanten graag
uit op hun Fête du Rosé! Zo zetten we samen feestend de zomer in…
Iedereen welkom vanaf 16u voor de apéro.
De BBQ start rond 18u, in en rond de botenloods. Kinderen kunnen zich uitleven op de
springkastelen. Doorlopend frisse muziek en … rosé (ook andere drankjes natuurlijk).
Na de BBQ doorlopend zwoelere muziek, hapjes, cocktails of nog meer rosé in de Pier.

We werken met keuzemenu’s: €12 = 1 stuk vlees, €16 = 2 stukken vlees, €21= 3 stukken
vlees, €25= 4 stukken vlees.
Mogelijkheid te kiezen uit:

• Hamburger
  • Saté
  • BBQ worst
  • Papillot vis
  • Gemarineerde kipfilet

Kindermenu: tot 12 jaar à €12:
• BBQ-grillworst
• Gemarineerd kippenstokje

We voorzien ook een vegetarisch alternatief €21 (hamburger, worst, gevulde paprika).

Inbegrepen: (1 bon bij 1 of 2 stukken vlees én 2 bonnetjes bij 3 of 4 stukken vlees)
Groenten buffet, brood, sausjes

Locatie: ZAS basis Loods / Pier.
Inschrijven tot 23/06/2024.
Betaling vooraf op rekening v/d vriendenkring 1
ste Georges de Hasque BE62 2200 7994 9961
met vermelding BBQ & naam – lid/naam.

Graag inschrijven via https://forms.gle/MGSXPkmL6Nv6SzUL9

Hopelijk tot dan !