Opening vaarseizoen

In 2022 knopen we terug aan met de oude traditie om het vaarseizoen feestelijk te openen. Dit wordt georganiseerd door en voor de Koninklijke Vereniging der Baden-Powel Zeescouts Antwerpen vzw. Hiervoor hebben we natuurlijk veel helpende handen nodig.

Je kan meehelpen als persoon, team, oud-zeescouts, oud-leiding, gezin, groep ouders, leiding, …. Je mag gerust breed denken.
Wel graag even op voorhand doorgeven.

Coördinator van dienst is Luc Andries 0477 61 44 48
vriendenkring@zeescouts.be

Voorstellen tot aanvulling / wijziging van deze pagina graag doorgeven op hetzelfde mailadres aub.