Paaszeilkamp

Een paasvakantie zou geen echte paasvakantie zijn als het paaszeilkamp niet zou doorgaan.
Daarom trekken we elk jaar de eerste week van de paasvakantie met al wat we in ons bezit hebben richting het Galgenweel op Linkeroever.

Elke morgend die vertrouwde fietstocht naar het water om dan zo snel mogelijk alle bootjes op te tuigen en het Galgenweel rond te racen. Wie nog nooit een zeilboot van dichtbij heeft gezien, leert al snel de boot onder controle te krijgen. Zij die reeds kunnen zeilen, proberen hun techniek op punt te stellen en gaan op zoek naar de ultieme zeiltrim.
Ook onze laser bahia’s zullen aanwezig zijn.

Overdag leren onze leden al spelender wijs zeilen.
Deze zeillessen worden gegeven door bekwame zeilmonitoren en de leiding.
’s Avonds fietsen we terug naar onze scoutsbasis en maken we vooral veel plezier!

Dit kamp is voor alle welpen & scheepsjongens!

De foto’s vind je terug onder de rubriek foto’s op deze website.