Karretrekkers

Een groot deel van de leden van onze Vriendenkring zijn niet actieve, sympathiserende leden, waarvoor natuurlijk ook alle respect en dank.

Een klein aantal hiervan gaan voor het totaal engagement, en vormen het bestuur van de vzw.

Tussen deze twee groepen beweegt zich een groep die niet voor het totaal engagement wil gaan, maar zich wel occasioneel, voor één zaak, ad hoc, zou willen engageren. Laat ons deze voor het gemak “karretrekkers” noemen.

Graag willen we deze groep activeren.

Daarom volgt hieronder een niet limitatieve opsomming van mogelijke initiatieven waarvoor iemand zich zou willen kunnen engageren.

• – Nieuwjaarsontbijt (eind januari).
  • – Feest van de één: stilaan een traditie aan het begin van de zomer. Goed weer, in openlucht, … (eind juni)
  • – Einde van de kampen.
  • – Ouderdag van de verkenners op kamp, op verplaatsing in Nederland (half juli).
  • – Scheldefestival (eerste volledige weekend van september)
  • – Overgang: activiteit, meestal op verplaatsing, 2-daagse voor leden (najaar)
  • – Blarenslag (eind november)
  • – Feestcomité (algemeen)

Als iemand zich wil opgeven als karretrekker, gelieve te laten weten aan webmaster@zeescouts.be

In ieder geval alvast hartelijk bedankt.

Sluiten